Internet zyskał ogromną popularność w zakresie prowadzenia biznesu, dotyczy to w szczególności coraz mocniej popularnego handlu. Lecz zaplanowanie w odpowiedni sposób działań wcale łatwe nie jest w obliczu dużej konkurencji, z takich też powodów są do tego potrzebne dokładne dane. A te najlepiej uzyskać z różnego rodzaju analitycznych narzędzi, w wśród których od dawna najpopularniejsze jest google analytics. Jakiś czas temu udostępniona została całkowicie nowa wersja tego narzędzia, oparta na całkiem nowym podejściu i dająca możliwości, jakie jeszcze nie były znane.
Osoby przyzwyczajone do wcześniejszej wersji z pewnością mogą się zaskoczyć już po obejrzeniu panelu do zarządzania, jaki gruntownie przebudowano. Dużo istniejących analiz zostało usuniętych lub zmieniło miejsce, a w zamian jest kilka nowych. Ale znacznie więcej nowości jest jeśli chodzi o samo podejście do analizowanych danych. Google analytics 4 dla sklepu w miejsce odsłon wykorzystuje zdarzenia, co zapewnia dużo większą niezależność, a jednocześnie pozwala na śledzenie na wielu urządzeniach i platformach. Co ważne, dotyczyć do będzie zarówno zwykłych stron internetowych, jak też aplikacji, jakie są coraz powszechniej używane. Tym sposobem każdy użytkownik może być całościowo analizowany bez względu na to, gdzie się loguje i na jakim urządzeniu, co daje znacznie większe możliwości dla osób zajmujących się promocją i marketingiem.
Dużą pomocą dla wielu właścicieli sklepów będzie też prognozowanie zachowań odwiedzających, można na przykład oszacować prawdopodobieństwa zakupu i odejścia, i w nawiązaniu do tego grupować klientów. Ponieważ to narzędzie jest całkowicie nowe i niezależne od dotychczasowego, to niezbędne będzie jego odpowiednie uruchomienie. Jeśli kogoś będzie interesować google analytics 4 ebook, to jeśli dysponuje odpowiednią wiedzą, to zająć się tym może sam. Zwłaszcza że wiadomości na ten temat nie brakuje, sporo przydatnych znajdzie się na przykład na stronie https://clickflow.pl/.
+Tekst Sponsorowany+