Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Marka Chicco – historia

Włoska marka Chicco powstała pięćdziesiąt lat temu. Stworzył ją Pietro Catelliego. Obecnie należy do grupy Artsana. W polskim jej oddziale działania marketingowe prowadzi Digital Hill. Oferowane przez tę markę produkty, przeznaczone są dla najmłodszych dzieci. To nie tylko specjalne kosmetyki pielęgnacyjne, ale również akcesoria, np. smoczki, grzebienie, szczotki, foteliki, łóżeczka, krzesełka do karmienia czy wanny z przewijakiem. Historia Chicco sięga 1946 roku, kiedy to Pietro Catelli rozpoczął swoją działalność i założył firmę Artsana. Zajmowała się produkcją leków oraz ich dystrybucją, szybko stając się liderem na rynku. Dopiero w 1958 roku, gdy mężczyzna świętował urodziny swojego syna – Enrica, wpadł na pomysł, aby stworzyć miejsce, specjalizujące się w produktach dla dzieci. Tak powstała marka Chicco.

Marka Chicco – historia

W 1946 roku PietroCatelli założył agencję sprzedażową Artsana, która zajmowała się produkcją leków oraz ich dystrybucją. Wkrótce stała się liderem w swojej branży. Kiedy w 1958 roku urodził się jego syn Enrico, postanowił stworzyć markę, która miałaby zapewniać wysokiej jakości akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji najmłodszych dzieci, czyli w wieku od 0 do 36 miesięcy. Nazwał ją Chicco, ponieważ tak właśnie określano małego Enrico. Oferował ubranka, butelki, zabawki, kosmetyki, smoczki, zabawki czy krzesełka dla dzieci. W latach 1967 – 1998 powstały filie firmy Artsana w Hiszpanii, Turcji, USA, Brazylii i Argentynie oraz na Dalekim Wschodzie. W ostatnim czasie oddziały znalazły się również w Polsce, Indiach, Rosji i Meksyku. Działania Content Marketingowe w ramach marki Chicco prowadzi na terenie polski Digital Hill.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz