Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Uszkodzony produkt
Wszystkie nasze produkty są weryfikowane przed wysyłką, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, uszkodzenie musiało powstać w trakcie transportu. Prosimy o kontakt z nami, a natychmiast zainterweniujemy. 

Bardzo prosimy również o przysłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz zdjęcie paczki, w której został dostarczony produkt, ważnym elementem będzie również protokół szkody sporządzony w obecności kuriera.

Wszystkie powyższe informacje, prześlij na naszego maila info@pomadour.pl, a my już wszystkim się zajmiemy.

Zwroty

Pamiętaj, udostępniamy możliwość zwrotu do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu, wyślij formularz na maila info@pomadour.pl a następnie wyślij do nas przesyłkę na adres:

Pomadour.pl - Anna Kaleta ASTUDIO

ul. Szpitalna 40

31-024 Kraków 

Zwrotu na wskazane konto dokonamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.